vrijdag 10 juni 2011

Geel Wit

Mijn drie zoons voetballen met veel passie en plezier bij onze Ouderkerkse voetbalvereniging V.V. Spirit. De club is bezig met het maken van een normen- en waardenbeleid. Dit inspireerde mij tot het maken van een aantal six words voor en over voetbal en Spirit. Ik heb ze geplaatst bij de prachtige foto's van Ebe voetballend in D1, gemaakt door een professionele sportfotograaf.





Geel wit
zit ons
in 't
bloed








We willen
allemaal
wel Stefan
zijn*

*Stefan de Vrij is een Spiritman
die bij Feyenoord voetbalt

Ik dacht
toch echt
'Hij zit!'

Aftrap
Oeh! Aah!
Nee! Ja!
Eindsignaal

Eerst
het spel
dan de
knikkers

De geur
van filterkoffie,
gras,
kroketten


Natte wedstrijd
vandaag:
druppels
modder
sliding

Mooi:
gezichten
rood,
knieƫn
vol modder


Ik droom
al dagen
over scoren


De tegenstanders
zijn ook
gewoon
mensen

Mijn vader
is de
achtste man


De bal
is rond
en jij?


Je bent
goed zoals je
bent


Schemervoetbal
7.30 verzamelen
op koude
winterochtenden



Posted by Picasa